دکتر اخباری:لازمه ی تحقق برنامه ها در دانشگاه جامع علمی کاربردی، روابط عمومی قدرتمند است.
به گزارش روابط عمومی، دکتر اخباری در این همایش با بیان اینكه روح حاکم بر قرن 21، ارتباطات و فنآوری است، بیان کرد: شعار اصلی این قرن، «حداقل زمان، حداقل هزینه و حداکثر بهرهوری» است و هرکسی در فعالیت خود این سه ویژگی را نداشته باشد، از بازار رقابت خارج میشود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، «سرعت عمل» را از شاخصههای رسانه ی قوی و موفق برشمرد و گفت: هرچه زمان انتشار اخبار توسط رسانه ها کوتاه تر باشد، سبب جذب بیشتر مخاطبان میشود.
وی با تشریح وظایف دانشگاه جامع علمی کاربردی، وظیفه اصلی آن را تربیت افراد کارآفرین و ثروتآفرین بیان كرد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است كه در آن آموزش، پژوهش و فنآوری ادغام شده و محصولی با عنوان دانشجوی کارآفرین یا مهارت آموخته از آن خارج میشود.
دکتر اخباری همچنین ضمن اعلام حمایت از همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته ی روابط عمومی کشور پیشنهاد کرد یك روز از روزهای این هفته به عنوان «روابط عمومی، کارآفرینی و مهارتآموزی» نامگذاری شود.
